Колісний трактор Fendt 1000 Vario - великий, унікальний та найпотужніший трактор у своїй категорії. Розроблений на основі передових технологій сучасності. Fendt 1000 Vario використовує весь свій потенціал для роботи. Трактор оснащений великими колесами, інтелектуальною системою баластування і регулювання тиску в шинах, системою повного привода, що гарантує максимальні тягові характеристики в будь-якій ситуації, і має неперевершені показники маневреності. Найпотужніший 6-циліндовий двигун MAN 12,4 л та коробка передач Vario виконають найскладнішу роботу. Двигун потужністю до 517 к.с виконає будь-яку роботу із будь-яким сучасним навісним / причіпним устаткуванням. Найсучасніше електронне обладнання, ергономічний дизайн та інноваційно-конструктивні рішення дозволяють мінімізувати витрати часу і палива та збільшити продуктивність до небувалих висот. Комп'ютерні системи VarioGuide, AgCommand та інші системи телеметрії та навігації на основі Trimble виконають усю роботу за Вас. Трактор Fendt 1000 Vario відзначений багатьма нагородами, одна з яких: "Трактор року-2016".
Найпотужніший трактор у стандартній комплектації з високою модульністю Fendt 1000 Vario знаходиться в новому сегменті потужності. Трактор має високу продуктивність та об'єднує в собі усі переваги для роботи у полі і при транспортних перевезеннях. Переваги Fendt 1000 Vario:
- новий сегмент потужності 380-517 к.с;
- споряджена маса 14 т ваги та можливість баластування до 25 т для роботи в полі;
- ширина колії 1,5 м;
- одинарні або подвійні колеса;
- швидкість руху по дорозі до 60 км/год;
- опційний задній механізм відбору потужності 1000/1000Е/1300;
- опційна задня 3-точкова навіска;
- усі зчіпні прилади модульної конструкції;
- опційний реверсний пост.
Двигун MAN об'ємом 12,4 л із системою безпосереднього вприскування палива CommonRail забезпечує високий тиск вприскування 1800 бар і являється надзвичайно ефективним. Максимальний обертовий момент у Fendt 1050 Vario складає 2400 Нм при 1100 об/хв, що ідеально підходить для виконання найскладніших робіт. Разом із технологією SCR, двигун викидає менше викидів оксиду азоту, що позитивно впливає на ріст культур та навколишнє середовище.
Найефективніша система охолодження забезпечується завдяки спеціально розробленому вентилятору та системі концентричного повітря (CAS). Завдяки мінімізованій швидкості обертання вентилятора і точному виробництву з мінімальними інтервалами, CAS гарантує високу потужність охолодження та найменший рівень шуму.
Стандартні системи повного приводу, як правило, мають фіксований розподіл обертового моменту між передньою і задньою віссю. За допомогою системи VarioDrive є можливість регулювати дані показники. Обертовий момент розподіляється незалежно. Нові гідростати високої ємності 370 см забезпечують дуже високу ефективність трансмісії.
Незалежна передня підвіска коліс з автоматичним вирівнюванням гарантує оптимальний контакт передніх коліс із землею в будь-яких умовах і гарантовано запобігає ефекту «галопування», в результаті чого поліпшується тягове зусилля. Комфорт і безпеку також підтримуються при швидкості до 60 км/год. Довгий хід підвіски (300 мм) забезпечує комфортний рух при будь-якому навантаженні. Ще однією перевагою є те, що підвіска не вимагає технічного обслуговування.
Система Fendt VarioGrip забезпечує оптимальний тиск повітря в шинах. Завдяки великому діаметру (до 2,35 м) шини задніх коліс моделі Fendt 1000 Vario мають велику площу контакту, що збільшує зчеплення і тягу. При обраній швидкості, допоміжна система Grip Assistant відображає значення відповідного тиску в шинах і маси баластів при заданій швидкості. При обраній вазі баластів, система показує значення рекомендованої робочої швидкості і тиску в шинах на терміналі Varioterminal.
Fendt 1000 Vario працює з найбільшими і широкими агрегатами, які оператор завжди може побачити повністю через великі, панорамної форми вікна. Нова конструкція кабіни збільшує оглядовість на десять відсотків, у порівнянні з кабінами великих тракторів Fendt. Рулонні штори, вбудовані в дах на передній, задній і правій бічній панелі вікна, забезпечують захист від сонця і можуть бути відкриті або закриті. Відмінна видимість забезпечується навіть у дощову погоду: машина оснащена склоочисниками з обхватом 300 градусів лобового скла, та обхватом 220 градусів для правого скла. Також кабіна оснащена найсучаснішим електронним обладнанням, основними та допоміжними системами і датчиками; пневматичним сидінням та терміналом Varioterminal. Зручне розташування елементів управління, що є дуже важливим для роботи оператора.
Багатофункціональний підлокітник у версії Power. Багатофункціональний підлокітник у комплектації Power з Varioterminal 7-B: джойстик Power; кнопки круїз контролю та встановлених оборотів двигуна; елементи управління навіскою, механізм відбору потужності. Varioterminal 7-B зі справжньою скляною поверхнею має інтуїтивну навігацію меню, зрозуміле сенсорне і кнопкове управління, а також систему управління робочими знаряддями, сумісними із системою ISOBUS.
Багатофункціональний підлокітник у версії Profi. У версії Profi, в багатофункціональний підлокітник вбудована уся система управління трактором: Varioterminal 10.4-B: багатофункціональний джойстик з кнопками управління для 3-го і 4-го додаткових гідророзподільників і управління автоматизацією разворотної смуги Varionic; кнопки круїз контролю і встановлених оборотів двигуна; важіль хрестоподібного ходу для 1-го і 2-го гідророзподільників; модуль управління для передньої і задньої навіски, механізм відбору потужності. Varioterminal 10.4-B має скляну поверхню, що показує чудове зображення з роздільною здатністю 800 x 600 пікселів і підтримує до 16 мільйонів кольорів. Управління усіма функціями і пристроями трактора здійснюється за допомогою сенсорних і кнопкових елементів управління. Крім того, можливе виведення зображень з двох вбудованих камер на екран терміналу.
Модель Fendt 1000 Vario оснащена світлодіодним освітленням потужністю 45860 люмен. Неперевершене освітлення легко дозволить працювати навіть в нічний час в полі або по русі по дорозі.
Міцні мости Fendt 1000 Vario можуть витримати здвоєні і навіть строєні шини. Завдяки цьому опорна поверхня збільшується в два або, відповідно, в три рази, а вага розподіляється оптимальним чином - і це позитивно позначається не тільки на ґрунті.
Крім чуттєвих до навантаження гідравлічних насосів продуктивністю 165 л/хв або 220 л/хв, Fendt 1050 Vario може комплектуватись гідросистемою 430 л/хв. Існує 2 незалежних насоса: один з продуктивністю 220 л, а другий - 210 л. Таким чином, два насоса можуть одночасно забезпечити управління 6 клапанами позаду та одним клапаном попереду. Швидкість заднього механізму відбору потужності (1000/1000Е/1300) дозволяє працювати при низьких оборотах двигуна, що сприяє зниженню витрат палива.
Система телеметрії AGCO AgCommand дозволяє передавати важливі дані машини в режимі реального часу. Основними показниками є розхід палива, швидкість, кількість мотогодин, кількість оборотів двигуна, швидкість механізму відбору потужності та зовнішню температуру. Можливість внесення змін та оптимізації в процесі роботи, що дозволяє наперед скласти план робіт.
Fendt VarioGuide гарантує надійність навіть в найскладніших умовах. Нова версія Fendt VarioGuide дозволяє вибирати між приймачами Trimble або Novatel. в залежності від приймача, підтримуються різні види коригувальних сигналів, наприклад, EGNOS/WAAS або RangePointTM RTX, CenterpointTM RTX, Ntrip. Існуючі мережі Trimble RTK, такі як NTRIP і радіо також можуть використовуватися. Навіть при втраті коригуючого сигналу, VarioGuide надійно працює протягом 20 хвилин з точністю RTK на основі технології Trimble xFill.