Техніка
Колісний трактор Fendt 900 Vario
Техніка виробника Fendt
Колісний трактор Fendt 900 Vario
Коротка інформація
Колісний трактор Fendt 900 Vario - це найпопулярніший трактор серед моделей тракторів Fendt. Двигун потужністю до 360 к.с легко виконає будь-яку найскладнішу роботу в найкоротший час. Сучасне комп'ютерне устаткування максимально спростить роботу для оператора. Потужний 6-циліндровий двигун Deutz об'ємом 7,8 л із водяним охолодженням та безступінчаста трансмісія ML 260 - провідне конструкторське рішення в агропромисловому світі сучасності. Сучасна та суперергономічна кабіна Profi Plus обладнана найсучаснішим електронним обладнанням, відповідно до міжнародних стандартів, із встановленням допоміжних систем та сучасних систем телеметрії AgCommand та Trimble.
Загальна інформація
Fendt 900 Vario – готовий до більшого.
Fendt вже зараз думає наперед і має готову відповідь на виклики майбутнього: Новий Fendt 900 Vario. Дізнайтеся, чому ви готові до більшого з Fendt 900 Vario.
Жодних компромісів.
Готові до більшого? Ваш вибір – Fendt 900 Vario. Він вражає уяву в кожному компоненті – ефективність, прохідність, універсальність, безпека, комфорт та технологічність.
кВт | к.с. | |
930 Vario | 217 | 296 |
933 Vario | 239 | 326 |
936 Vario | 261 | 355 |
939 Vario | 283 | 385 |
942 Vario | 305 | 415 |
Номінальна потужність ECE R 120 кВт/к
Це ті деталі, які мають великезначення в роботі.
Технічні характеристики
Технічні характеристики | Fendt 927 | Fendt 930 | Fendt 933 | Fendt 936 |
---|---|---|---|---|
Двигун | ||||
Номінальна потужність (кВт/к.с) (ЕСЕ R24) | 199/270 | 221/300 | 243/330 | 265/360 |
Максимальна потужність (кВт/к.с) (ЕСЕ R24) | 199/270 | 221/300 | 243/330 | 265/360 |
Номінальна потужність (кВт/к.с) (ЕС 97/68) | 202/275 | 224/305 | 245/333 | 269/366 |
Максимальна потужність (кВт/к.с) (ЕС 97/68) | 202/275 | 224/305 | 245/333 | 269/366 |
Кількість циліндрів / охолодження | 6 / водяне | |||
Діаметр циліндра / хід (мм) | 110/136 | 110/136 | 110/136 | 110/136 |
Робочий об'єм (см3) | 7750 | 7750 | 7750 | 7750 |
Номінальна кількість обертів двигуна (об/хв) | 2100 | 2100 | 2100 | 2100 |
Максимальний обертовий момент при 1450 об/хв (об/хв) | 1128 | 1248 | 1350 | 1488 |
Запас обертового моменту (%) | 26 | 25 | 24 | 24 |
Удільний розхід палива (г/кВт*год) | 192 | 192 | 192 | 192 |
Паливний бак (л) | 600 | 600 | 600 | 600 |
Інтервал заміни мастила (мотогодин) | 500 | 500 | 500 | 500 |
Трансмісія / Вал відбору потужності | ||||
Тип | безступінчаста коробка передач Vario ML 260 | |||
Діапазон швидкості в полі (км/год) | 0,02 - 35 км/год вперед; 0,02 - 25 км/год назад | |||
Діапазон швидкості в дорозі (км/год) | 0,02 - 60 км/год вперед; 0,02 - 33 км/год назад | |||
Максимальна швидкість (км/год) | 40 / 50 / 60 | 40 / 50 / 60 | 40 / 50 / 60 | 40 / 50 / 60 |
Задній механізм відбору потужності (об/хв) | 540Е/1000 або 1000/1000Е | |||
Передній механізм відбору потужності (об/хв) | 1000 | |||
Гідравлічна система і механізм навіски | ||||
Тиск нагнітального насоса (200+10 бар) (л/хв) | 152 або 205 | 152 або 205 | 152 або 205 | 152 або 205 |
Управління заднім механізмом навіски | EPC | EPC | EPC | EPC |
Максимальна кількість додаткових клапанів (стандарт) Версія Power Plus: Версія Profi Plus: | 4 (3) електричних клапани двосторонньої дії
8 (4 ) електричних клапанів двосторонньої дії / важіль з хрестоподібною кулісою | |||
Максимальне зусилля підйому, задній механізм навіски на дишлі (даН) | 11800 | 11800 | 11800 | 11800 |
Максимальне зусилля підйому, передній механізм навіски (даН) | 5580 | 5580 | 5580 | 5580 |
Вага навісного обладнання / передній механізм навіски, не більше (кг) | 4216 | 4216 | 4216 | 4216 |
Бак гідравлічного мастила (л) | 87 | 87 | 87 | 87 |
Вага та розміри | ||||
Власна вага (кг) | 10830 | 10830 | 10830 | 10830 |
Дозволена загальна вага для швидкості 40 км/год / 50 км/год (одноконтурне гальмо) (кг) | 15000 | 15000 | 15000 | 15000 |
Дозволена загальна вага для швидкості 40 км/год / 50 км/год (двоконтурне гальмо) (кг) | 18000 | 18000 | 18000 | 18000 |
Дозволена загальна вага для швидкості 60 км/год (двоконтурне гальмо) (кг) | 16000 | 16000 | 16000 | 16000 |
Максимальне вертикальне навантаження на з'єднуючий пристрій зі стандартними шинами на швидкості 60 км/год (кг) | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 |
Габаритна довжина (мм) | 5655 | 5655 | 5655 | 5655 |
Габаритна ширина (мм) | 2750 | 2750 | 2750 | 2750 |
Габаритна висота (мм) | 3322/3353 | 3322/3353 | 3322/3353 | 3322/3353 |
Дорожній просвіт (мм) | 575 | 575 | 575 | 575 |
Колісна база (мм) | 3050 | 3050 | 3050 | 3050 |
Ширина колії передніх коліс (мм) | 2100 | 2100 | 2100 | 2100 |
Ширина колії задніх коліс (мм) | 1970 | 1970 | 1970 | 1970 |
Мінімальний діаметр розвороту в залежності від шин (м) | 6,45 | 6,45 | 6,45 | 6,58 |
Електрообладнання | ||||
Стартер (кВт) | 4,7 | 4,7 | 4,7 | 4,7 |
Акумуляторна батарея (В/А-год) | 12/180 | 12/180 | 12/180 | 12/180 |
Генератор (В/А) | 14/2*160 | 14/2*160 | 14/2*160 | 14/2*160 |
Шини | ||||
Стандартні передні Стандартні задні | 600/65 R34 650/85 R38 | 600/65 R34 650/85 R38 | 600/65 R34 710/70 R42 | 600/70 R34 710/75 R42 |
Опційні передні Опційні задні | 600/65 R34 710/70 R42 | 600/65 R34 710/70 R42 | 600/65 R34 800/70 R38 | 600/65 R34 800/70 R38 |
Опційні передні Опційні задні | 600/70 R34 710/75 R42 | 600/70 R34 710/75 R42 | 600/70 R34 710/75 R42 | 710/60 R34 900/60 R42 |
Переваги
Колісний трактор Fendt 900 Vario - це найпопулярніший трактор серед моделей тракторів Fendt. Двигун потужністю до 360 к.с легко виконає будь-яку найскладнішу роботу в найкоротший час. Сучасне комп'ютерне устаткування максимально спростить роботу для оператора. Потужний 6-циліндровий двигун Deutz об'ємом 7,8 л із водяним охолодженням та безступінчаста трансмісія ML 260 - провідне конструкторське рішення в агропромисловому світі сучасності. Сучасна та суперергономічна кабіна Profi Plus обладнана найсучаснішим електронним обладнанням, відповідно до міжнародних стандартів, із встановленням допоміжних систем та сучасних систем телеметрії AgCommand та Trimble.
У 900 Vario з'явилися фундаментальні інновації, які ще більше підвищують показники ефективності та продуктивності цієї серії тракторів. Основна інновація полягає в поєднанні нових технологій двигуна з оптимізованої безступінчастою коробкою передач Vario. Поряд з економічністю особливий пріоритет мають комфорт та безпека. Щоб домогтися першості, Fendt 900 Vario реалізовано революційні переваги. Широке вітрове вікно з багатошарового захисного скла оглядом 300° та ціла низка допоміжних систем дозволяють оператору працювати в будь-який період часу та при будь-якій видимості, не залежно від складності роботи. ABS і система динамічної стабілізації Fendt (FSC) забезпечують виключно стабільну керованість в будь-якій ситуації.
В тракторі 800 Vario новітні технології оптимально об'єднані в одній машині, що дає професіональним фермерам та власникам господарств економічну перевагу:
- 1. стійка блокової конструкції;
- 2. підвіска переднього моста (блокуюча і необслуговуюча, хід підвіски 60 мм) з системою динамічної стабілізації Fendt (FSC)
- 3. циліндр підвіски для переднього моста;
- 4. передній механізм навіски із зовнішніми елементами управління;
- 5. передній механізм відбору потужності;
- 6. 2 гідравлічних роз'єми двосторонньої дії в передній частині;
- 7. планетарні бортові передачі;
- 8. двигун Deutz 7,8 л з 4 клапанами на циліндр;
- 9. зовнішня система рециркуляції відпрацьованих газів AGRex;
- 10. безступінчаста коробка передач Vario;
- 11. турбокомпресор;
- 12. вісь сателіта;
- 13. кабіна х5 із вбудованим автоматичним кондиціонером та площею скла 5,5 м2;
- 14. багатофункціональний підлокітник;
- 15. Fendt Varioterminal;
- 16. дахова панель VarioGuide;
- 17. сидіння Fendt Evolution Active підвищеної комфортності з клімат контролем та активною підвіскою;
- 18. пасажирське сидіння Comfort з автоматичним ременем безпеки;
- 19. зовнішнє дзеркало заднього виду з електричним блокуванням та обігрівом;
- 20. багатошарове захисне лобове скло з обігрівом;
- 21. світлодіодні фари з механізмом корекції положення фар;
- 22. зовнішні задні елементи управління механізмом відбору потужності та одним блоком гідравлічного управління.
Трактор Fendt 900 Vario оснащується шестициліндровим двигуном Deutz 7,8 л. Головна причина миттєвої реакції та економічності двигуна полягають у подвійному надуві. Система складається з першого турбонагнітача, інтеркулера повітря надуву, другого турбонагнітача і ще одного інтеркулера. Це гарантує подачу в двигун великого обсягу кисню. А чим більше кисню, тим ефективніше процес згорання паливної суміші. Розвиваючи максимальну вихідну потужність 360 к.с, трактор 900 Vario забезпечує максимальну продуктивність. Шестициліндровий двигун Deutz із акумуляторно-паливною системою вприскування високого тиску і робочим об'ємом 7,8 л забезпечує неперевершене тягове зусилля. Високий тиск вприскування 2000 бар гарантує прекрасне розпилення паливної суміші і високу інтенсивність її згорання в двигуні.
На тракторах Fendt збільшено кількість насосів вприскування палива з двох до трьох, що підвищило доступну потужність на 50 відсотків. Більш низьке навантаження на окремі насоси гарантує збільшення терміну служби.
Безступінчаста коробка передач Vario ML 260 вже багато років тому довела свою високу ефективність і неперевершені експлуатаційні якості, завдяки чому вони користуються великою популярністю. Оператори завжди мають можливість роботи з оптимальною швидкістю.
Безступінчаста ефективність. Коробка передач Vario з 4 планетарними передачами. Коробка передач на популярних моделях потужністю більше 330 к.с розрахована на найвищі навантаження. В ній розміщений комплект з 4 планетарних передач, що оптимізує передачу потужності і підвищує міцність. Картер коробки передач Vario ML 260 значно посилений. Він витримує більш високий тиск та відповідає підвищеним вимогам.
При швидкості руху понад 20 км / год система динамічної стабілізації Fendt (FSC) блокує компенсацію між правою і лівою сторонами трактора, піднімаючи на абсолютно новий рівень точність управління, стійкість під час руху і безпеку при гальмуванні. Якщо швидкість руху знову падає нижче 15 км/год, компенсація між лівою і правою сторонами поновлюється, що гарантує найкращий контакт з поверхнею.
Система регулювання тиску повітря в шинах дозволяє регулювати тиск під час руху. Це досягається завдяки вбудованому поворотному патрубку, який розрахований на весь термін служби трактора. Повітря надходить від модернізованого компресора машини і власного клапанного обладнання машини. Тиск в шинах можна збільшувати на один бар за десять хвилин. Зниження тиску на один бар здійснюється всього за дві хвилини.
Fendt 900 Vario пропонує більше можливостей підключення, ніж будь-який інший трактор в цій категорії потужності: 6 електрогідравлічних клапанів подвійної дії в передній та задній частині; система Power Beyond; підключення ISOBUS та багато інших допоміжних систем. Всього 900 Vario має 24 точки підключення, які зручно розміщені спереду і позаду. Це гарантує гнучкість операцій і безпечне підключення будь-якого навісного обладнання для ефективної взаємодії між трактором та обслуговуванням.
Кабіна 900 Vario дуже простора. З сидіння водія можна керувати усіма робочими процедурами за допомогою терміналу Variotronic, при цьому все необхідне завжди на виду. Автоматичні функції, автоматичне кондиціонування повітря та багато інших допоміжних систем, які допоможуть оператору зберегти високу продуктивність праці на протязі усього довгого робочого дня. Панорамна кабіна площею 5,5 м2 скляної багатошарової поверхні відкриває чудовий огляд на 3600 та різноманітними допоміжними системами.
Робочі елементи правого підлокітника - Varioterminal: багатофункціональний джойстик, важіль з хрестоподібної кулісою і мембранна клавіатура прекрасно збалансовані і утворюють ергономічний центр управління, де все під контролем. Підлокітник кріпиться до сидіння, що підвищує зручність і комфорт оператору. Підлокітник переміщається разом із сидінням. Оператор спирається рукою на підлокітник, де зручно розташовані елементи управління.
Опційне широко кутове дзеркало розширює поле зору, що значно підвищує безпеку. Оператор краще бачить те, що відбувається по сторонах трактора. Небезпечна область, яка зазвичай знаходиться в мертвій зоні, краще проглядається, тому легше уникнути непередбачених ситуацій.
Новий склоочисник забезпечує поле зору 300°. Щоб забезпечити огляд колісних арок і переднього навісного обладнання під час дощу, амплітуду роботи склоочисника було збільшено майже вдвічі і тепер вона поширюється до самого капота. Роботу переднього склоочисника можна налаштовувати за допомогою переривчастого режиму.
Термінал Varioterminal 10.4-В - великий багатофункціональний екран діагоналлю 10 дюймів для роботи із багатьма допоміжними системами. У терміналі Varioterminal 10,4-В є шість основних додатків: елементи управління трактором; управління навісним обладнанням ISOBUS; функції камери; автоматичне рульове управління; документації та функції покажчика. На екрані може одночасно відображатись до 4 додатків. Велика перевага в тому, що термінал може відображати дані різноманітних додатків для використання їх в інших функціях чи системах. Це нове слово в інтеграції.
VarioGuide дозволяє повністю зосередитися на управлінні навісним обладнанням. Це підвищує продуктивність і позитивно позначається на загальній якості робіт, навіть в умовах поганої видимості. Крім супутників системи GPS США VarioGuide, керований за допомогою терміналу Varioterminal, може використовувати російську супутникову систему ГЛОНАСС і підтримує заплановану європейську систему Галілео. Паралельне використання декількох систем гарантує високу надійність автоматичного рульового управління.
Телеметрична система AgCommand - це міжбрендове телеметричне рішення від AGCO Corporation. При підключенні трактора Fendt до системи AgCommand відбувається автоматична реєстрація таких даних:
- витрати палива, л/га;
- швидкість руху, км/год;
- частота обертання об/хв;
- потреба в тяговій потужності, Н;
- положення заднього механізму навіски, %;
- положення переднього механізму навіски,%;
- обороти заднього механізму відбору потужності;
- лічильник робочого часу;
- зовнішня температура, °C.
Потужна гідравлічна система завдяки технології визначення навантаження прекрасно спроектована в найскладніших умовах роботи. В залежності від області застосування 900 Vario можна обладнати чуттєвим до навантаження насосом продуктивністю 152 або 205 л/хв. Даний аксіально-поршневий насос також створює управляючий тиск. Механізмом відбору потужності можна легко управляти за допомогою багатофункціонального підлокітника. Крім того, в задній частині передбачені зовнішні елементи управління. Швидкість заднього механізму відбору потужності (540Е/1000 або 1000/1000Е) дозволяє працювати при низьких оборотах двигуна, що сприяє зниженню витрат палива. Передній механізм відбору потужності (1000 об/хв) забезпечує роботу з широким спектром навісного обладнання в передній частині трактора.
Особливості
Безступінчаста коробка передач Vario
Щоб перевести високу потужність тракторів в тягову силу , Fendt оснастив свої машини коробкою передач Vario , що не має сьогодні аналогів у світі. Перевага трансмісії Vario складається вже в тому , що традиційно коробка передач включає більше тридцяти шестерень , а в Vario їх всього чотири пари! І при цьому вона дозволяє розвивати безступінчастий діапазон швидкостей від 0 до 60 км / год. Коробка передач Fendt ML 260 забезпечує високий коефіцієнт корисної дії трансмісії як для важких польових , так і для транспортувальних робіт . Максимальна швидкість — 60 км / год — . Досягається вже при економічних 1900 об / хв .
Мотор від Deutz : висока потужність , низький витрата палива
В умовах постійного зростання цін на дизельне паливо дуже важливого значення набуває економічність трактора. Для 936 Vario з метою збільшення продуктивності фірма Fendt зупинила свій вибір на шестициліндровому двигуні нової концепції Deutz. Потужний двигун з робочим об’ємом 7,8 л оснащений системою уприскування Common Rail , регулюючої подачу палива залежно від числа обертів двигуна
Варіанти колісних систем
Однак висока потужність — недостатня умова для досягнення високої тягової сили . Перетворення потужності 936 Vario в тягу забезпечують нові шини . Важливий фактор — можливість використання на задніх осях трактора коліс діаметром 2150 мм і на передній осі — 1750 мм. Це означає збільшення контакту коліс із землею на 15 % порівняно з попередніми варіантами .
Для кращого перетворення потужності в тягову силу у 936 Vario мається модульна система баласту : спереду трактор може нести баласт вагою до 2500 кг з переднім підйомним пристроєм або без нього. У задній частині можливо монтування двох дискових баластів по 1000 кг без подальшого обмеження швидкості руху трактора. Задні баласти інтегровані в колісні диски таким чином , що вони не збільшують габаритну ширину трактора.
Гідравлічна система для високих запитів
Гідравлічне серце 936 Vario — це 160 -літровий аксіально- поршневий насос. На замовлення може бути встановлений насос і вищої потужності — 216 л / хв . Серійно трактор оснащений чотирма олійними клапанами , але за бажанням замовника додатково можуть бути встановлені ще по два — в передній і задній частині . У задній частині трактора на всіх клапанах використовуються муфти DUDK .
Висока мобільність завдяки 60 км / год.
Fendt 936 — перший серійний трактор , який при необмежених можливостях для польових робіт має дозволену максимальну швидкість 60 км / год. Таку можливість трактор отримав завдяки « швидкому» шасі : поєднання передній осі з незалежною підвіскою коліс, реактивної рульової системи і пневматичної гальмівної системи особливої конструкції.
Не потребуюча техобслуговування гідропневматична система підвіски передньої осі має робочий хід 300 мм , що є рекордним показником серед серійних тракторів. Повністю автоматичне регулювання рівня забезпечує постійний робочий хід підвіски до максимального навантаження на передню вісь до 8 тонн. Для навішування баласту або при заміні коліс робочий хід може бути встановлений вручну , для точної роботи з переднім навісним обладнанням робочий хід передньої осі можна заблокувати , вільний хід осі при цьому збережеться .
Кабіна — комфортне місце для довгих робочих днів
Нова кабіна Fendt 936 , найбільша нині кабіна серед серійних тракторів , забезпечує водієві найвищий комфорт . Кабіна надає прекрасний круговий огляд , першокласну шумоізоляцію , має суцільні тоновані передні і бічні стекла , крісло водія на пневматичній підвісці. Показник рівня шуму в кабіні водія нижче 70 дБ. Нова концепція підвіски кабіни забезпечує м’яке кріплення з корпусом трактора і мінімальну передачу акустичних шумів і механічних вібрацій , знижує похилі і коливальні рухи . Освітлення може бути встановлене індивідуально на 360 градусів навколо трактора. На замовлення можуть бути поставлені ксенонові фари.
Система управління Varioсenter — абсолютно новий стандарт
Трактор Fendt 936 , оснащений системою Variocenter , використовує найсучаснішу в тракторобудуванні модель управління, за якої управління всіма системами здійснюється за допомогою джойстика і багатофункційного підлокітника. Підлокітник за бажанням може бути встановлений горизонтально або вертикально , при необхідності для більш простого і зручного управління трактором може пересуватися і індивідуально настроюватися . На оновленій моделі стоїть новий дисплей Varioterminal , який пропонується в 7 — і 10 — дюймовій (опція) версії. При розробці Varioterminal основний акцент був зроблений на чіткому дисплеї і простоті використання. Результатом стало інтуїтивне багатомовне меню зі зрозумілою структурою і не перевантаженим інформацією дисплеєм. Оператори швидко звикають до його використання і отримують миттєвий доступ до всієї необхідної інформації. Сенсорний дисплей з високим дозволом і автоматичним регулюванням яскравості стійкий до утворення подряпин.
ТРАКТОР КОЛІСНИЙ
Техніка виробника Fendt
2021 © ТОВ "АГРОСТРУКТУРА". Всі права захищені.